Fantasy Newbie

Lid geworden: 24 Juli 2009 Locatie: Belgium
Online Status: Offline Reacties: 1
|
| Geplaatst op: 24 Juli 2009 tijd: 13:30 | IP genoteerd
|
|
|
Okay, hier dan toch ook even mijn ervaringen kwijt...
Ik zat voorheen bij Dommel, prima provider met stabiele lijn (4,6) en ongelimiteerd downloaden (ongeveer 44 euro per maand). Na wat zoekwerk bleek Scarlet een mooi alternatief, namelijk ADSL2 en ook min of meer ongelimiteerd. Enkele telefoontjes met hun info-desk verzekerden mij dat ik ADSL2 kon ontvangen, want in tegenstelling tot Dommel hadden hun eigen apparatuur in de kasten van Belgacom, een snelheid van 8 moest zeker haalbaar zijn gezien de ligging van mijn huis...
Dus overgeschakeld, ging allemaal snel, maar snelheid is dus 4,6; gewoon ADSL1 dus. Telefoontje naar technische dienst maakte het snel duidelijk, "meneer u woont te ver van de centrale, ADSL2 is niet haalbaar voor u, vandaar ADSL1".... Mailtje gestuurd naar klachtenafdeling, nooit reactie op gezien.
Kortom, wel maar 20 euro per maand, dus financieel vooruitgang, maar had toch wel op meer snelheid gehoopt :(
Binnenkort stappen ze over op VDSL, (heb ik al eerder gehad, heerlijk snel) MAAR dan hebben ze opeens wel limieten, namelijk 100Gb per maand, iets wat je met VDSL makkelijk in een paar uur gevuld hebt.
Pffff, stelletje oplichters hier. Dus iedereen die wil overstappen, reken je gerust rijk, maar kijk niet naar de beloftes die ze doen.
PPS Limietvrij betekent bij hen 400Gb per maand downloaden (volgens helpdesk, maar hoe betrouwbaar die nog is?)
|