Actieve berichten Actieve berichten  Toon de lijst met forum leden Ledenlijst  Doorzoek dit forum Zoeken  Help Help
  Registreren Registreren  Inloggen Inloggen
Ziggo
 Speedtest forum : Ziggo
Onderwerp Onderwerp: Pas op voor Ziggo PlaatsenPlaatsen
Schrijver
Bericht << Vorig onderwerp | Volgend bericht >>
rianta
Newbie
Newbie

Lid geworden: 02 December 2005
Online Status: Offline
Reacties: 10
Geplaatst op: 08 Augustus 2009 tijd: 19:16 | IP genoteerd Quote rianta

Zioggo is waardeloos, dis echt een waarschuwing voor mensen die ziggo willen nemen. Hoe meer mensen op de kabel hoe langzamer het wordt en dat blijft altijd zo.en bovendien is de service slecht. Ze hebben jarenlang vergeten te investeren en nu bengelen ze onderaan.En de service, om te huilen.
UPC heeft het wel geleerd en is een goed alternatief.
De echte snelheid is nog steeds glasvezel.

Bernd
Regular
Regular

Lid geworden: 30 November 2008
Reacties: 44
Geplaatst op: 13 Augustus 2009 tijd: 18:42 | IP genoteerd Quote Bernd

Ik vind dit bericht niet kunnen. Kom met feiten, anders niet zulke boute uitspraken doen.

Bernd
Regular
Regular

Geplaatst op: 13 Augustus 2009 tijd: 18:44 | IP genoteerd Quote Bernd

Voorbeeld service:

Stuur om 18:53 een bericht (over het activeren van mijn smart card welke tijden niet gebruikt was), om 19:58 van dezelfde avond een antwoord via e-mail, dat de kaart geactiveerd was, om 20:30 deed de kaart het weer  .

Prima service !!

Bernd
Regular
Regular

Geplaatst op: 13 Augustus 2009 tijd: 18:48 | IP genoteerd Quote Bernd

Het getuigt van weinig kennis van zaken als je UPC als alternatief van Ziggo ziet.

Het is nog steeds zo dat je op een bepaalde plaats slechts uit één TV-kabelaar kan kiezen. Of je woont in het Ziggo gebied of in het UPC gebied. Alternatief is ADSL, in sommige gebieden glasvezel.

Bernd 

Shifty
Newbie
Newbie

Lid geworden: 19 December 2005
Reacties: 31
Geplaatst op: 14 Augustus 2009 tijd: 13:36 | IP genoteerd Quote Shifty

Ziggo alles in een besteld incl gratis monteur en draadloze router.
Draadloze router is niet te leveren dus maar eerste voor nood een kabel ertussen. Met geen mogelijkheid internet te krijgen dus ook geen modem activatie.
Dag later ben ik nog steeds bezig.

Tv werkt goed maar die heb ik dan ook zelf geinstalleerd.
Tot nu toe erg ontevreden.
Terug naar boven Bekijk Shifty's Profiel Zoek naar andere berichten van Shifty

Bernd
Regular
Regular

Geplaatst op: 14 Augustus 2009 tijd: 22:27 | IP genoteerd Quote Bernd

Shifty schreef:
Ziggo alles in een besteld incl gratis monteur en draadloze router.
Draadloze router is niet te leveren dus maar eerste voor nood een kabel ertussen. Met geen mogelijkheid internet te krijgen dus ook geen modem activatie.
Dag later ben ik nog steeds bezig.
Voor modem-activatie heb je geen internet nodig. Je logt daarvoor lokaal in op het modem: pc rechtstreeks op modem aansluiten, dan aanzetten. Firewall en pop-up killers uitschakelen. Internet Explorer opstarten en Activatie in de adresbalk typen. Wacht tot het inlogscherm komt en vul het gevraagde in: klaar.

Daarna alles uitzetten, modem aansluiten aan kabel en hup, daar ga je.

Althans, zo deed ik het.

Maar je had er toch een monteur bij? Waarom heeft hij/zij dat dan niet gedaan?

Aangepast door Bernd op 14 Augustus 2009 tijd: 22:27

bazs2000
Newbie
Newbie

Lid geworden: 17 Augustus 2009
Reacties: 1
Geplaatst op: 17 Augustus 2009 tijd: 15:33 | IP genoteerd Quote bazs2000

Ziggo is op zich niet slecht (ik heb alles-in-1-Plus) maar sinds de verandering van Multikabel naar Ziggo wel wat vreemde voorvallen achter de rug.

Verhuizing was niet goed doorgekomen, tot twee keer een aanvraag voor een verhuizing moeten indienen. Daarna duurde het nog lang voordat het werkte alleen was dit een technische fout in het wijkkastje. Totale duur van de verhuizing, 1,5 maand inclusief de wachttijd en de nieuwe verhuisopdrachten).

Voor het weekend het totaalpakket voor digitale televisie aangevraagd alleen uit geen van de bevestigingen (post en email) bleek dat er iets gewijzigd ging worden. Vanmorgen de klantenservice gebeld en er bleek geen wijziging bekend te zijn (is dit een fout in de webtool op de servicepagina?).

Wanneer je belt dan wordt je altijd wel vriendelijk te woord gestaan en men lost het uiteindelijk wel snel op (mijn ervaring) maar het is wel jammer dat het zo moet.....

Ik ga echt niet zeggen dat Ziggo slecht is want dat is wat overtrokken maar er zijn wel een aantal zaken voor verbetering vatbaar. Wanneer de dienstverlening draait (TV, telefonie en internet) dan draait het ook goed dus daarover geen klachten. :)
Terug naar boven Bekijk bazs2000's Profiel Zoek naar andere berichten van bazs2000

Ziggootje
Newbie
Newbie

Lid geworden: 17 Augustus 2009
Reacties: 1
Geplaatst op: 17 Augustus 2009 tijd: 19:49 | IP genoteerd Quote Ziggootje

Sinds een week problemen met de internetsnelheid van Ziggo.(Alles-in-1 Plus).Twee XP laptops, een Xp desktop en een Vista laptop maken gebruik van het draadloze netwerk.Bij mail ophalen (wordt afgebroken met veel mail binnenhalen: server problemen) maar ook bij internetten, duurt het tijden voor de gevraagde site wordt getoond.

Speedtest vandaag driemaal uitgevoerd:Downloadtesten:
29.9 KByte/sec- 150.6 KByte/sec-17.2 KByte/sec.

De uploadtesten zijn niet slecht en wisselen nauwelijks.

Ook even geprobeerd of het met de UTP kabel op de router aangesloten, beter ging.
Dus ook niet.
De snelheid volgens het draadloos netwerk is 54 mbps.
Met de UTP kabel 100 mbps.

Zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand de oplossing?
Tot vorige week waren wij zeer tevreden Ziggo klant.

Lion
Regular
Regular

Lid geworden: 28 Juli 2006
Reacties: 76
Geplaatst op: 23 Augustus 2009 tijd: 14:15 | IP genoteerd Quote Lion

Ik ben een gebruiker van de voormalige Casema en nu dus Ziggo.
Op wat kinderziektes na is mijn ervaring goed. Ik heb een alles in één plus pakket
Alleen vanaf het moment dat ik ben verhuisd zijn de problemen begonnen. Vanaf 1 augustus nog steeds geen telefoon en digitale televisie, met internet heb ik te maken met zeer wisselende snelheden. Van 5 mbit naar 13 mbit, een enkele 20 maar meestal zweeft tie tussen de 5 en de 13.
Voor 27 euro al verbelt met de helpdesk, eerst zou de telefoon het binnen een week moeten doen ze waren het vergeten te activeren (kan gebeuren) maar na een week nog steeds niets. Weer gebeld nu zou die het na 3 dagen doen, nog steeds niets, weer gebeld nu zeggen ze geen termijn meer de status staat in behandeling maar niemand weet wanneer ik weer telefoon en digitale tv krijg.

Kortom als alles werkt geen problemen met Ziggo maar als er iets bijzonders aan de hand is zoals een verhuizing, hou dan je hart maar vast. Maar het gras is echt niet groener bij de buren ook van andere providers ook je verhalen die niet best zijn.

Terug naar boven Bekijk Lion's Profiel Zoek naar andere berichten van Lion

remmyvd
Newbie
Newbie

Lid geworden: 23 Augustus 2009
Reacties: 6
Geplaatst op: 23 Augustus 2009 tijd: 16:40 | IP genoteerd Quote remmyvd

Ben het eens met de topicstarter, ziggo is echt slecht!
Slecht in oplossen van storingen en zeker niet klantgericht.
Al 5 klachten gestuurd, elke keer zelfde verhaal van modem 10 min uit stopcontact bla bla bla.
Het werkt gewoon niet dat nieuwe modem elk weekend slechte internet krijg je erdoor.
Upload dit weekend,schik niet 0.70Mb/s  ipv 4.00Mb/s wat ze beloven.

Terug naar boven Bekijk remmyvd's Profiel Zoek naar andere berichten van remmyvd Bezoek remmyvd's Homepage

Pagina van 2 Volgende >>
  PlaatsenPlaatsen
Printbare versie Printbare versie

Ga naar forum
je kan geen nieuwe berichten plaatsen in dit forum
je kan geen reacties plaatsen in dit forum
je kan geen berichten verwijderen in dit forum
je kan geen berichten bewerken in dit forum
je kan geen enquêtes creëren in dit forum
je kan geen enquêtes stemmen in dit forum